VALMIINA, PAIKOILLA, PILATES

Valitse
paras tapa aloittaa

KOKEILE PILATESTA TAI TEE SIITÄ UUSI HARRASTUS

Varaa itsellesi tilaustunti, yksityistunti tai starttikurssi

Jos et ole harjoitellut klassista pilatesta aiemmin, suosittelemme käymään starttikurssin tai yksityistunneilla, ennen kuin tulet ryhmätunneille. Siten voimme varmistua, että ryhmässä liikkuminen on turvallista ja mielekästä kaikille. Startin tai yksityistuntien jälkeen voit jatkaa harjoittelemaan pienryhmätunneillemme, joita on kuutena päivänä viikossa.
CF091053

Yksityis tai duo


Yksityis- ja duotunnit ovat Oma Pilatesta parhaimmillaan, koska niillä harjoittelet omaa pilatesohjelmaasi yksin tai ystäväsi kanssa. Tunnin sisältö koostuu liikkeistä, joita sinun kehosi vahvistuakseen tarvitsee. Käytössäsi ovat yksilöllinen ohjaus ja studion koko laitevalikoima. Tuntien ajankohta on sovittavissa joustavasti.

Hinta duoille on alkaen 39 € ja yksityistunneille 74,90 € henkilöltä.

Yksityistunnit starttipakettina 5 yksityistuntia yht. 299 € (norm. 399 €)

CF091027

Starttikurssi


Starttikurssilla pääset testaamaan, onko pilates sinun lajisi. Kurssi sisältää viisi pilateskertaa, joilla on enimmillään neljä osallistujaa. Tavoitteena on, että opit perusteet pilatesmatolla ja reformer-laitteella, jotta pääset jatkamaan pilatesharrastusta full studio workouteihin.


Hinta 125 € / osallistuja.

CF091144

Tilaustunti


Kun sinusta on mielekkäintä ja hauskinta liikkua omalla porukalla, tilaustunnit ovat sinun juttusi. Suunnittelemme tunnit juuri sinun ryhmääsi varten ja ne voivat toteutua Oma Pilates -studiolla tai sen ulkopuolella. Mieti sopivia vaihtoehtoja tunnin ajankohdaksi ja ota yhteyttä soittamalla tai sähköpostilla.

Hinta on 135 - 181 € / kerta.

“Not only is health a normal condition, but it is our duty to not only to attain it but to maintain it.” Joe Pilates

Kannattaa lähteä liikkeelle

Tutkimusten mukaan pitkäaikainen paikallaanolo on epäterveellistä. Se kuormittaa kehoa yksipuolisesti, heikentää aineenvaihduntaa ja verenkiertoa, jäykistää niveliä sekä lisää pitkäaikaissairauksien riskiä. UKK-instituutin suositusten mukaan tarvitset terveyden edistämiseksi:

kestävyyskuntoa, jota voit parantaa liikkumalla viikoittain vähintään kaksi ja puoli tuntia reippaasti tai tunnin ja vartin rasittavasti

lihaskuntoa, liikehallintaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Harjoita niitä vähintään kaksi kertaa viikossa.

Liikkuminen edistää

hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa

tuki- ja liikuntaelimistön terveyttä

veren rasva- ja sokeritasapainoa

painonhallintaa

lihasvoimaa ja lihaskestävyyttä, liikkuvuutta ja tasapainoa

luun lujuutta

mielialaa ja vireyttä

unen laatua

Suosittelemme, että

huolehdit liikunnan jälkeen levosta, syöt monipuolisesti ja juot riittävästi vettä.

keskeytät liikunnan, jos tunnet heikotusta, rytmihäiriöitä, rintakipua tai hengenahdistusta liikunnan aikana. Sen jälkeen on hyvä jatkoa varten kysyä lääkärin suosituksia ja varmistaa lupa liikuntaharrastukselle.

jos sinulla on lääkitystä, keskustele liikunnasta ja lääkkeistä lääkärisi kanssa.

et aloittaisi pilatesharrastusta, kun olet raskaana. Synnytyksen jälkeen voit palata liikuntaharrastuksen pariin, kun lääkäri on antanut luvan liikunnalle.

jos sinulla on verenkierto- tai hengityselimistön sairaus, diabetes tai jokin muu aktiivisessa vaiheessa oleva pitkäaikaissairaus tai terveysongelma (esim. välilevyongelma), keskustele lääkärin kanssa ennen liikuntaharrastuksen aloittamista.

home2 contct icon1

Ota yhteyttä

soittamalla tai viestillä
+358 50 4719 989

home2 contct icon2

Tule käymään

Oma Pilates, Pekankatu 3, 96200 Rovaniemi

home2 contct icon3

Laita postia